Rövidített megjelenítés

dc.creatorPető, Dalma
dc.creatorLajos, Péter
dc.creatorRévész, Balázs
dc.date2020
dc.date.accessioned2020-11-23T11:26:34Z
dc.date.available2020-11-23T11:26:34Z
dc.identifier.urihttp://dtk.tankonyvtar.hu/xmlui/handle/123456789/13289
dc.formatpdfhu_HU
dc.languagehuhu_HU
dc.publisherSzegedi Tudományegyetemhu_HU
dc.rightsPető Dalmahu_HU
dc.rightsLajos Péterhu_HU
dc.rightsRévész Balázshu_HU
dc.titleVállalkozók marketingdöntéseihu_HU
dc.typeBookhu_HU
dtk.firgazdasagtudomanyokhu_HU
dtk.oecdSzakterület::05. Társadalomtudományok::05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok::05.02.03. Gazdálkodás és menedzsment::05.02.03.10. Marketinghu_HU
dtk.purchaseBeszerzési források::Szegedi Tudományegyetem EFOP 3.5.1-16-2017-00004hu_HU
dtk.typekonyvhu_HU
dtk.udcUDC FŐTÁBLÁZAT::6 ALKALMAZOTT TUDOMÁNYOK. ORVOSTUDOMÁNY. MŰSZAKI TUDOMÁNYOK::65 Ipari, kereskedelmi, közlekedési és távközlési üzemek szervezése és vezetése. Közönségkapcsolataik::658 Üzletvezetés. Vállalatirányítás. Kereskedelmi szervezés::658.8 Marketing. Értékesítés. Eladás. Elosztáshu_HU


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés