Rövidített megjelenítés

dc.creatorBacsi, Zsuzsanna
dc.creatorHollósy, Zsolt
dc.creatorTóth, Éva
dc.date2021
dc.date.accessioned2021-09-07T14:31:41Z
dc.date.available2021-09-07T14:31:41Z
dc.identifier.urihttp://dtk.tankonyvtar.hu/xmlui/handle/123456789/13395
dc.descriptionA tananyag a marketing és a kereskedelem alapfogalmait, összefüggéseit tárgyalja, angol nyelven, az agráriumra vonatkozó példákkal. Alkalmas tanórai segédanyagaként való felhasználásra, valamint önálló feldolgozásra is.hu_HU
dc.formatpdfhu_HU
dc.languageenhu_HU
dc.publisherPannon Egyetem Georgikon Kar - Szent István Egyetem Georgikon Campus, Keszthelyhu_HU
dc.rightsBacsi Zsuzsannahu_HU
dc.rightsHollósy Zsolthu_HU
dc.rightsTóth Évahu_HU
dc.rightsPannon Egyetem Georgikon Kar - Szent István Egyetem Georgikon Campus, Keszthelyhu_HU
dc.sourceISBN 978-615-6338-00-6hu_HU
dc.subjectmarketinghu_HU
dc.subjectinternational tradehu_HU
dc.subjectdomestic tradehu_HU
dc.titleTrade and Marketing in Agriculturehu_HU
dc.typeBookhu_HU
dtk.firgazdasagtudomanyokhu_HU
dtk.oecdSzakterület::04. Mezőgazdaság-tudományok::04.05. Egyéb mezőgazdaság-tudományok::04.05.02. Agrárgazdaság::04.05.02.01. Mezőgazdasági marketinghu_HU
dtk.purchaseBeszerzési források::Pannon Egyetem EFOP-3.4.3-16-2016-00009hu_HU
dtk.typekonyvhu_HU
dtk.udcUDC FŐTÁBLÁZAT::6 ALKALMAZOTT TUDOMÁNYOK. ORVOSTUDOMÁNY. MŰSZAKI TUDOMÁNYOK::63 Mezőgazdaság. Erdőgazdaság. Állattenyésztés. Vadászat. Halászathu_HU


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés