Rövidített megjelenítés

dc.creatorBernát, Péter
dc.date2017
dc.date.accessioned2022-06-20T11:25:19Z
dc.date.available2022-06-20T11:25:19Z
dc.identifier.isbn978-963-284-994-2
dc.identifier.urihttp://dtk.tankonyvtar.hu/xmlui/handle/123456789/14573
dc.formatpdfhu_HU
dc.languagehuhu_HU
dc.publisherEötvös Lóránd Tudományegyetemhu_HU
dc.rightsEötvös Lóránd Tudományegyetemhu_HU
dc.rightsBernát, Péterhu_HU
dc.subjectprogramozáshu_HU
dc.subjectScratchhu_HU
dc.subjectversenyhu_HU
dc.titleLogo versenyfeladatok megoldása a Scratch programozási nyelvenhu_HU
dc.typeLearning Objecthu_HU
dtk.firinformatikahu_HU
dtk.purchaseBeszerzési források::Eötvös Loránd Tudományegyetem EFOP-3.4.4.-16-2017-00006hu_HU
dtk.typeetananyaghu_HU
dtk.udcUDC FŐTÁBLÁZAT::0 ÁLTALÁNOS TARTALMÚ ÍRÁSMŰVEK. TUDOMÁNY ÉS KULTÚRA. ISMERETEK. SZERVEZETEK. INFORMÁCIÓ. DOKUMENTÁCIÓ. KÖNYVTÁR. INTÉZMÉNYEK. PUBLIKÁCIÓK. KIADVÁNYOK::00 A tudomány és a kultúra legáltalánosabb alapjai. Prolegomena. Propedeutika::004 Számítógép-tudomány. Számítástechnika. Adatfeldolgozás::004.4 Szoftver. Program::004.42 Számítógépes programozás. Számítógépes programokhu_HU


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés