Digitális Tankönyvtár
Böngészés
A dokumentumok a Felsőoktatásban ismert Képzési Területek szerinti besorolásban böngészhetők, minden tananyag a rá leginkább jellemző képzési területhez rendelve található meg.
A kategória gyűjteményei
A frissen beadott dokumentumok
-
Miben van az erőd?
Ennek a tananyagnak az a célja, az, hogy kiegészítse a már meglevő, széles körben hozzáférhető szakmai anyagokat. Nem úgy jelöl ki utakat, hogy pontosan megmondja, mi a teendő, hanem gyakran az Olvasóra bízza a bemutatott ... -
Az iskolai szociális munka alapjai
Az iskolai szociális munka története Magyarországon több évtizedre tekint vissza. Az első segítő szociális szakemberek, iskolai szociális munkások elsősorban olyan intézményekben dolgoztak, ahol hátrányos helyzetű tanulók ... -
Addiktológia
Jelen jegyzet elsősorban az addiktológia, azon belül a szerhasználati zavarok témaköre iránt érdeklődő egyetemisták számára készült.A jegyzet négy nagyobb blokkra osztható. Az első rész (1-4. fejezet) bevezető jellegű: ... -
Értékelő kutatásról, programértékelésről szociális szakemberek számára
Az értékelés hétköznapi tevékenység. Mindenki folyamatosan értékel: a körülötte lévő személyeket, eseményeket, saját környezetének adottságait. Értékeit valamilyen módon összehangolja másokéval, viszonyítási pontokat keres ... -
Státusz
Oktatási anyagunk célja, hogy megkönnyítse az idősek állapotfelmérésére kialakított, okos eszközökön futtatható, Android rendszerben működő standardizált tesztek elsajátítását és alkalmazását. Az alkalmazás összesen kilenc ... -
Prezentációk online
A résztvevők, 5-6 fős csoportokat alkotva, a Microsoft Teams alkalmazásban létrehozott 3 különböző csatornán (1.csoport: Rögzített előadás csatorna, 2. csoport: Tananyag bemutatása interaktívan 3. csoport: Hallgatói ... -
Az interaktív tábla alkalmazásának módszertani lehetőségei
A tananyag két szerkezeti egységre bontható: az első részben ismerkedhet meg az interaktív táblával mint eszközzel, annak részeivel, működési elvével, valamint az interaktív tábla szoftverének szemléltetési ... -
Kooperatív és interaktív tanulás szemináriumokon és előadásokon 2.
A képzés első része az interaktív szemináriumokon alkalmazható technikákkal foglalkozott. A képzés második részének az első egysége lehetőséget ad arra, hogy a képzés résztvevői megosszák egymással az interaktív előadásokról ... -
Digitális szövegfeldolgozási technikák és alkalmazások
A tananyag két szerkezeti egységre bontható: az első részben olyan kezdő szintű digitális alkalmazásokat ismerhet meg, amelyek alapvetően a szakirodalom elérésére, megosztására, rendszerezésére és a tartalom ... -
Kooperatív és interaktív tanulás szemináriumokon és előadásokon 1.
Az 5 órás képzés három elkülöníthető részre tagolódik. A bevezető egység a szemináriumok, kurzusok elején általában használható gyakorlatokból mutat be egy párat, amelyek elsődleges célja az ismerkedés, a csoport létrehozása ...