Rövidített megjelenítés

dc.creatorBéla-Csovcsics, Andrea
dc.creatorKéri, Anita
dc.date2018
dc.date.accessioned2020-10-13T11:15:29Z
dc.date.available2020-10-13T11:15:29Z
dc.identifier.urihttp://dtk.tankonyvtar.hu/xmlui/handle/123456789/13126
dc.descriptionThe aim of the workbook is to provide practical exercises for students of Market Research. During the Market Research course students will become able to familiarize themselves with the history and different concepts of market research. The workbook also helps students to develop their problem identification skills and to learn the process of creating a research plan. The workbook helps to guide students through practical market research exercises in order to make them familiar with different research methods in practice. The application of the learned theoretical background plays a crucial role in the solution of the practical exercises. This way, students will understand both the theoretical and practical aspects of the study material. Students learn the usage of primary empirical research types in practice and they will be able to conduct research themselves. Additionally, the workbook helps students prepare for the Market Research exam and the application of market research processes in real life.hu_HU
dc.formatepubhu_HU
dc.languageenhu_HU
dc.publisherSzegedi Tudományegyetemhu_HU
dc.rightsBéla-Csovcsics Andreahu_HU
dc.rightsKéri Anitahu_HU
dc.subjecttanítási erőforrásokhu_HU
dc.subjecttanulási objektumokhu_HU
dc.subject
dc.subjectmarket researchen
dc.subjectempirical researchen
dc.subjectresearch planen
dc.subjectresearch designen
dc.subjectmarketing problemen
dc.subjectpractical exercisesen
dc.titleMarket research workbookhu_HU
dc.typeBookhu_HU
dtk.firgazdasagtudomanyokhu_HU
dtk.oecdSzakterület::05. Társadalomtudományok::05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok::05.02.03. Gazdálkodás és menedzsmenthu_HU
dtk.oecdSzakterület::05. Társadalomtudományok::05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok::05.02.03. Gazdálkodás és menedzsment::05.02.03.10. Marketinghu_HU
dtk.purchaseBeszerzési források::Szegedi Tudományegyetem EFOP-3.4.3-16-2016-00014hu_HU
dtk.typekonyvhu_HU
dtk.udcUDC FŐTÁBLÁZAT::6 ALKALMAZOTT TUDOMÁNYOK. ORVOSTUDOMÁNY. MŰSZAKI TUDOMÁNYOK::65 Ipari, kereskedelmi, közlekedési és távközlési üzemek szervezése és vezetése. Közönségkapcsolataik::658 Üzletvezetés. Vállalatirányítás. Kereskedelmi szervezés::658.8 Marketing. Értékesítés. Eladás. Elosztáshu_HU


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés