Rövidített megjelenítés

dc.creatorPrónay, Szabolcs
dc.creatorÚjházi, Tamás
dc.creatorSedlak, Otilija
dc.date2020
dc.date.accessioned2021-08-02T09:26:41Z
dc.date.available2021-08-02T09:26:41Z
dc.identifier.urihttp://dtk.tankonyvtar.hu/xmlui/handle/123456789/13389
dc.descriptionAz Újvidéki Egyetem Szabadkai Közgadaságtudományi Karával kialakított együttműködés keretében vajdasági magyar diákok számára készült anyag, melyet az SZTE GTK kollégáinak szabadkai oktatása során használunk.hu_HU
dc.formatpdfhu_HU
dc.languagehuhu_HU
dc.publisherSzegedi Tudományegyetemhu_HU
dc.rightsSzegedi Tudományegyetemhu_HU
dc.subjectmarketinghu_HU
dc.titleEsettanulmány marketing tantárgybólhu_HU
dc.typeOtherhu_HU
dtk.firgazdasagtudomanyokhu_HU
dtk.oecdSzakterület::05. Társadalomtudományok::05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok::05.02.03. Gazdálkodás és menedzsment::05.02.03.10. Marketinghu_HU
dtk.purchaseBeszerzési források::Szegedi Tudományegyetem EFOP-3.4.3-16-2016-00014hu_HU
dtk.subtitleoktatási segédanyaghu_HU
dtk.typekonyvhu_HU
dtk.udcUDC FŐTÁBLÁZAT::3 TÁRSADALOMTUDOMÁNYOKhu_HU


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés