Rövidített megjelenítés

dc.contributorGyárfás, Edit
dc.creatorPrónay, Szabolcs
dc.date2021
dc.date.accessioned2022-04-04T06:39:19Z
dc.date.available2022-04-04T06:39:19Z
dc.identifier.urihttp://dtk.tankonyvtar.hu/xmlui/handle/123456789/13564
dc.formatpdfhu_HU
dc.languageenhu_HU
dc.publisherSzegedi Tudományegyetemhu_HU
dc.rightsSzegedi Tudományegyetemhu_HU
dc.rightsPrónay, Szabolcshu_HU
dc.sourcehttp://eta.bibl.u-szeged.hu/1962/hu_HU
dc.subjectmarketinghu_HU
dc.titleMarketing : textbookhu_HU
dc.typeLearning Objecthu_HU
dtk.firgazdasagtudomanyokhu_HU
dtk.oecdSzakterület::05. Társadalomtudományok::05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok::05.02.03. Gazdálkodás és menedzsment::05.02.03.10. Marketinghu_HU
dtk.purchaseBeszerzési források::Szegedi Tudományegyetem EFOP-3.4.3-16-2016-00014hu_HU
dtk.typeetananyaghu_HU
dtk.udcUDC FŐTÁBLÁZAT::6 ALKALMAZOTT TUDOMÁNYOK. ORVOSTUDOMÁNY. MŰSZAKI TUDOMÁNYOK::65 Ipari, kereskedelmi, közlekedési és távközlési üzemek szervezése és vezetése. Közönségkapcsolataik::658 Üzletvezetés. Vállalatirányítás. Kereskedelmi szervezés::658.8 Marketing. Értékesítés. Eladás. Elosztáshu_HU


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail
Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés