Rövidített megjelenítés

dc.contributorBokor Tamáshu_HU
dc.creatorKöpeczi-Bócz Tamáshu_HU
dc.creatorMihályi Krisztinahu_HU
dc.date2011-11-03hu_HU
dc.date.accessioned2019-08-07T15:07:13Z
dc.date.available2019-08-07T15:07:13Z
dc.identifier.urihttp://dtk.tankonyvtar.hu/xmlui/handle/123456789/3165
dc.descriptionEz a jegyzet humánszolgálati pályára készülő, illetve ezen a területen tevékenykedő szakemberek számára készült azzal a céllal, hogy segítséget, útmutatót nyújtson az információs társadalomban történő eligazodáshoz, boldoguláshoz az információmenedzsment szempontjából. A humánszolgálati szakemberek életét, akár a köz-, akár a vállalati szférában dolgoznak, átszövik az ügyfeleikkel és a környezetükkel kapcsolatos bejövő és kimenő információk. Információkat kell gyűjteniük szakterületükkel kapcsolatosan (oktatás, kultúra, járvány- és egészségügy, rend- és katasztrófavédelem, a lakosság különböző szokásai stb.), az információkat tárolniuk kell, fel kell dolgozniuk azokat és megfelelő formában, mennyiségben és bizonyos gyakorisággal továbbítaniuk kell az ügyfeleik: a lakosság, a közintézmények, a kormányzat stb. felé. Ahhoz, hogy az információ-szerzési, tárolási, feldolgozási és továbbítási/közzétételi tevékenységeiket megfelelő idő- és pénzügyi kereteken belül, jó minőségben lássák el, optimálisan használva az erre a célra szánt köz- és magánforrásokat, tisztában kell lenniük az információmenedzsment elméleti tudáskészletével, és naprakésznek kell lenniük az információs és kommunikációs (IKT) csatornák, platformok, technológiák, eszközök és rendszerek területén. Jegyzetünk ezekhez próbál segítséget adni az olvasók számára, szem előtt tartva azt a szempontot, hogy a tárgyalás mélysége nem informatikai szakembereknek, hanem az információs technológiák felhasználóinak szól.hu_HU
dc.formatapplication/pdfhu_HU
dc.languagehuhu_HU
dc.publisherBudapesti Corvinus Egyetemhu_HU
dc.rightsKöpeczi-Bócz Tamáshu_HU
dc.rightsMihályi Krisztinahu_HU
dc.rightsBokor Tamáshu_HU
dc.rightsBudapesti Corvinus Egyetemhu_HU
dc.subjecthumánszolgálathu_HU
dc.subjectinformációmenedzsmenthu_HU
dc.subjectinformációszerzéshu_HU
dc.subjectinformációtároláshu_HU
dc.subjectIKThu_HU
dc.titleInformációmenedzsment humánszolgálati szakemberek számárahu_HU
dc.typeEgyetemi tananyaghu_HU
dtk.firtársadalomtudományhu_HU
dtk.oecd05. Társadalomtudományok::05.08. Média és kommunikáció::05.08.02. Információtudomány (társadalmi hatások)hu_HU
dtk.purchaseTÁMOP-4.1.2/A/2-10/1-2010-0003 Budapesti Corvinus Egyetemhu_HU
dtk.size150 p.hu_HU
dtk.typeelearninghu_HU
dtk.udc---- FŐTÁBLÁZAT::0 ÁLTALÁNOS TARTALMÚ ÍRÁSMŰVEK. TUDOMÁNY ÉS KULTÚRA. ISMERETEK. SZERVEZETEK. INFORMÁCIÓ. DOKUMENTÁCIÓ. KÖNYVTÁR. INTÉZMÉNYEK. PUBLIKÁCIÓK. KIADVÁNYOK::006 Termékek, eljárások, súlyok, mértékegységek és az idő szabványosítása::65 Ipari, kereskedelmi, közlekedési és távközlési üzemek szervezése és vezetése. Közönségkapcsolataik::659 Hirdetésügy. Reklám. Tájékoztató tevékenység. Public relations::659.2 Információs tevékenység. Tanácsadó szolgáltatásokhu_HU


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés