dc.creator | Vízvári Gergely | hu_HU |
dc.date | 2012-10-12 | hu_HU |
dc.date.accessioned | 2019-08-07T15:28:22Z | |
dc.date.available | 2019-08-07T15:28:22Z | |
dc.identifier.uri | http://dtk.tankonyvtar.hu/xmlui/handle/123456789/3454 | |
dc.description | Ez a jegyzet a korábbi Programozás Android Környezetben I. című iromány folytatása. Célja a korábbi ismeretek kibővítése és azok felhasználása tipikus Mobil alkalmazási feladatokban. Inkább tutoriál, mint tananyag jellegű, így akár kézikönyvként is használható. | hu_HU |
dc.format | SCORM | hu_HU |
dc.language | hu | hu_HU |
dc.publisher | Szegedi Tudományegyetem | hu_HU |
dc.rights | Vízvári Gergely | hu_HU |
dc.subject | Szálak és Splash Screen | hu_HU |
dc.subject | Alkalmazás beállítások | hu_HU |
dc.subject | Tárolók | hu_HU |
dc.subject | 2D Grafika | hu_HU |
dc.subject | Alkalmazások együttműködése | hu_HU |
dc.subject | Hardverkezelés | hu_HU |
dc.subject | Adatbázis kezelés | hu_HU |
dc.subject | Kapcsolat a külvilággal | hu_HU |
dc.subject | Telefonkezelés | hu_HU |
dc.subject | OpenGl androidon | hu_HU |
dc.title | Programozás Android Platformon II. | hu_HU |
dc.type | Text | hu_HU |
dtk.fir | informatika | hu_HU |
dtk.oecd | 01. Természettudományok::01.02. Számítás- és információtudomány::01.02.01. Számítástudomány, információtudomány és bioinformatika | hu_HU |
dtk.purchase | TÁMOP-4.1.2.A/1-11/1-2011-0013 Szegedi Tudományegyetem | hu_HU |
dtk.type | elearning | hu_HU |
dtk.udc | ---- FŐTÁBLÁZAT::0 ÁLTALÁNOS TARTALMÚ ÍRÁSMŰVEK. TUDOMÁNY ÉS KULTÚRA. ISMERETEK. SZERVEZETEK. INFORMÁCIÓ. DOKUMENTÁCIÓ. KÖNYVTÁR. INTÉZMÉNYEK. PUBLIKÁCIÓK. KIADVÁNYOK::004 Számítógép-tudomány. Számítástechnika. Adatfeldolgozás::004.4 Szoftver. Program | hu_HU |