Rövidített megjelenítés

dc.contributorSzakály Zoltánhu_HU
dc.creatorNagyné Molnár Melindahu_HU
dc.date2013-04-30hu_HU
dc.date.accessioned2019-08-07T15:28:50Z
dc.date.available2019-08-07T15:28:50Z
dc.identifierISBN 978-615-5183-79-9hu_HU
dc.identifier.urihttp://dtk.tankonyvtar.hu/xmlui/handle/123456789/3460
dc.descriptionA terület- térségmarketing című elméleti jegyzet célja egyrészt a térségmarketing elhelyezése a területi verseny/versenyképesség problémakörben; másrészt célja megismertetni az olvasót a „területi termék” ismérveivel, bemutatni azt az eszköztárat, amellyel e speciális termék kialakítható. Egy sajátos közösségi típusú marketingrendszer szemléletének, eszközrendszerének, stratégiaépítésének megismeréséről is szól ez a jegyzet, melyet elsajátítva a racionalitás és hatékonyság figyelembe vételével a közösségi érdekek minél teljesebb kielégítésével lehet a területi fejlődést elősegíteni. Az elméleti jegyzet tényszerű ismeretanyagához fontos kiegészítést jelent a gyakorlati jegyzet, amely azonos címen (Terület-térségmarketing) szintén a szerző által készült. E két könyv a szerző szándéka szerint együtt teszi képessé az olvasót a gyakorlati alkalmazásokra is.hu_HU
dc.formatapplication/pdfhu_HU
dc.formatapplication/vnd.ms-powerpointhu_HU
dc.formatapplication/dochu_HU
dc.formattext/xmlhu_HU
dc.languagehuhu_HU
dc.publisherDebreceni Egyetem Gazdálkodástudományok Centrumahu_HU
dc.rightsNagyné Molnár Melindahu_HU
dc.rightsSzakály Zoltánhu_HU
dc.rightsDebreceni Egyetem Gazdálkodástudományok Centrumahu_HU
dc.sourceeredeti információforráshu_HU
dc.subjectterületi versenyképességhu_HU
dc.subjectközösségi típusú marketingrendszerhu_HU
dc.subjectterületi fejlődéshu_HU
dc.titleTerület- és térségmarketing /Elméleti jegyzet/hu_HU
dc.typeTexthu_HU
dtk.firgazdaságtudományokhu_HU
dtk.oecd05. Társadalomtudományok::05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok::05.02.01. Közgazdaság, ökonometriahu_HU
dtk.playerpdfplayerhu_HU
dtk.purchaseTÁMOP-4.1.2.A/1-11/1-2011-0029 Debreceni Egyetemhu_HU
dtk.size127 phu_HU
dtk.typebookhu_HU
dtk.udc---- FŐTÁBLÁZAT::0 ÁLTALÁNOS TARTALMÚ ÍRÁSMŰVEK. TUDOMÁNY ÉS KULTÚRA. ISMERETEK. SZERVEZETEK. INFORMÁCIÓ. DOKUMENTÁCIÓ. KÖNYVTÁR. INTÉZMÉNYEK. PUBLIKÁCIÓK. KIADVÁNYOK::003 Írásrendszerek és írások::33 Gazdaság. Közgazdaságtudomány::332 Regionális gazdaság. Területgazdálkodás. Földügy. Lakásgazdaság::332.1 Regionális gazdaság. Területi gazdasághu_HU
dtk.udc---- FŐTÁBLÁZAT::0 ÁLTALÁNOS TARTALMÚ ÍRÁSMŰVEK. TUDOMÁNY ÉS KULTÚRA. ISMERETEK. SZERVEZETEK. INFORMÁCIÓ. DOKUMENTÁCIÓ. KÖNYVTÁR. INTÉZMÉNYEK. PUBLIKÁCIÓK. KIADVÁNYOK::006 Termékek, eljárások, súlyok, mértékegységek és az idő szabványosítása::65 Ipari, kereskedelmi, közlekedési és távközlési üzemek szervezése és vezetése. Közönségkapcsolataik::658 Üzletvezetés. Vállalatirányítás. Kereskedelmi szervezés::658.8 Marketing. Értékesítés. Eladás. Elosztáshu_HU


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés