Rövidített megjelenítés

dc.creatorRuszkai Csabaen_EN
dc.date2014en_EN
dc.date.accessioned2019-08-08T09:31:40Z
dc.date.available2019-08-08T09:31:40Z
dc.identifier.urihttp://dtk.tankonyvtar.hu/xmlui/handle/123456789/3508
dc.descriptionThe formation of the product path model serves both social and economic purposes. It provides an opportunity for manufacturers to produce product with high-added –value through their traditional expertise and to sale those products on regional marketsen_EN
dc.formattext/xmlen_EN
dc.languageenen_EN
dc.publisherEszterházy Károly Főiskola Természettudományi Karen_EN
dc.rightsEszterházy Károly Főiskola Természettudományi Karen_EN
dc.rightsRuszkai Csabaen_EN
dc.subjectproduct managementen_EN
dc.subjectlocal resourcesen_EN
dc.subjectmarketingen_EN
dc.subjecttermékpályamenedzsmenten_EN
dc.subjecthelyi erőforrásen_EN
dc.titleLocal resources and product path managementen_EN
dc.typetexten_EN
dtk.firNatural Scienceen_EN
dtk.oecd05. Social sciences::05.07. Social and economic geography::05.07.02. Cultural and economic geographyen_EN
dtk.playerpdfplayeren_EN
dtk.purchaseTÁMOP-4.1.2.A/1-11/1-2011-0038 Eszterházy Károly Főiskolaen_EN
dtk.size101 pen_EN
dtk.typebooken_EN
dtk.udc---- MAIN TABLES::0 SCIENCE AND KNOWLEDGE. ORGANIZATION. COMPUTER SCIENCE. INFORMATION. DOCUMENTATION. LIBRARIANSHIP. INSTITUTIONS. PUBLICATIONS::003 Writing systems and scripts::33 Economics. Economic science::332 Regional economics. Territorial economics. Land economics. Housing economics::332.1 Regional economics. Territorial economicsen_EN


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés