Rövidített megjelenítés

dc.contributorSzolnoki Főiskolahu_HU
dc.creatorPólya Évahu_HU
dc.creatorBata Melindahu_HU
dc.date2012-12-13hu_HU
dc.date.accessioned2019-08-08T10:51:22Z
dc.date.available2019-08-08T10:51:22Z
dc.identifier.urihttp://dtk.tankonyvtar.hu/xmlui/handle/123456789/4289
dc.descriptionA gazdasági válság hatására árérzékenyebbé és tudatosabbá váltak a magyar vásárlók, és a bevásárlási alkalmak is tervezettebbek lettek. A vásárlási helyszínek megválasztásakor az áru frissessége, az árszínvonal és a választék továbbra is a legfontosabb szempontok, viszont megnőtt annak a jelentősége, hogy az adott bolt vagy lánc milyen akciókat és promóciókat kínál a vásárlók számára. Kutatásokból kiderül, hogy kevesebbszer megyünk vásárolni, mint a korábbi években. A vásárlási gyakoriság csökkenése egyben azt is jelenti, hogy a háztartások által látogatott boltok köre bővült, egy-egy jó ajánlat kedvéért a vásárló hajalmos messzebbre is elmenni, a kényelem kevésbé játszik szerepet. A vásárlási helyszínek megválasztásakor az előző évek felmérései alapján konzisztensen az áru frissessége az árszínvonal és a választék voltak hazánkban a legfontosabb szempontok. Megfigyelhető, hogy a válság hatására csökkent e szempontok relatív súlya, és erőteljesen megnőtt annak a jelentősége, hogy az adott bolt vagy lánc milyen akciókat és promóciókat kínál a vásárlók számára. A körbevásárlás hatására csökken a boltok iránti lojalitás, vagyis jobban szétaprózódik a boltok között a vásárlók költése.hu_HU
dc.formattext/xmlhu_HU
dc.languagehuhu_HU
dc.publisherSzolnoki Főiskolahu_HU
dc.rightsPólya Évahu_HU
dc.rightsBata Melindahu_HU
dc.rightsSzolnoki Főiskolahu_HU
dc.sourceISSN 1585-6216hu_HU
dc.subjectfogyasztói magatartáshu_HU
dc.subjectvásárlási szokásokhu_HU
dc.subjectakciókhu_HU
dc.subjectélelmiszerekhu_HU
dc.subjecttudatos vásárlóhu_HU
dc.subjectvásárlási gyakorisághu_HU
dc.titleVásárlási szokások vizsgálata élelmiszer termékek esetébenhu_HU
dc.typeTexthu_HU
dtk.firgazdaságtudományokhu_HU
dtk.oecd05. Társadalomtudományok::05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományokhu_HU
dtk.purchaseTÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0005 Szolnoki Főiskolahu_HU
dtk.size3 phu_HU
dtk.typemagazinhu_HU
dtk.udc---- FŐTÁBLÁZAT::0 ÁLTALÁNOS TARTALMÚ ÍRÁSMŰVEK. TUDOMÁNY ÉS KULTÚRA. ISMERETEK. SZERVEZETEK. INFORMÁCIÓ. DOKUMENTÁCIÓ. KÖNYVTÁR. INTÉZMÉNYEK. PUBLIKÁCIÓK. KIADVÁNYOK::003 Írásrendszerek és írások::36 Gondoskodás az élet szellemi és anyagi szükségleteiről::366 A fogyasztás kérdéseihu_HU
dtk.udc---- FŐTÁBLÁZAT::0 ÁLTALÁNOS TARTALMÚ ÍRÁSMŰVEK. TUDOMÁNY ÉS KULTÚRA. ISMERETEK. SZERVEZETEK. INFORMÁCIÓ. DOKUMENTÁCIÓ. KÖNYVTÁR. INTÉZMÉNYEK. PUBLIKÁCIÓK. KIADVÁNYOK::006 Termékek, eljárások, súlyok, mértékegységek és az idő szabványosítása::65 Ipari, kereskedelmi, közlekedési és távközlési üzemek szervezése és vezetése. Közönségkapcsolataik::658 Üzletvezetés. Vállalatirányítás. Kereskedelmi szervezés::658.8 Marketing. Értékesítés. Eladás. Elosztáshu_HU


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés