Rövidített megjelenítés

dc.contributorSzolnoki Főiskolahu_HU
dc.creatorOrgovány Andreahu_HU
dc.date2013-01-07hu_HU
dc.date.accessioned2019-08-08T10:53:48Z
dc.date.available2019-08-08T10:53:48Z
dc.identifier.urihttp://dtk.tankonyvtar.hu/xmlui/handle/123456789/4351
dc.descriptionA dolgozatban budapesti huszonévesek energiaital-fogyasztási szokásait kutattam. Célom egyrészt a fogyasztási szokások megismerésén túl a választás során elsődlegesen befolyásoló tényezők, valamint a fogyasztók tájékozottságának feltárása volt, harmadrészt pedig érzékszervi teszt segítségével meghatározni a fogyasztók által rendszeresen fogyasztott márka és annak felismerése közötti összefüggéseket. Kvantitatív (kérdőíves megkérdezés, vakteszt) és kvalitatív (egyéni mélyinterjúk) kutatási módszerekkel végeztem primer kutatásokat. Kutatásom során kiderült, hogy a budapesti huszonévesek leginkább ébredés, valamint szórakozások alkalmával, fáradtság leküzdése és koncentrációnövelés céljából fogyasztanak energiaitalokat. A többségük ugyan károsnak tartja az energiaitalokat, ettől függetlenül szeretik és fogyasztják őkethu_HU
dc.formatapplication/pdfhu_HU
dc.languagehuhu_HU
dc.publisherSzolnoki Főiskolahu_HU
dc.rightsOrgovány Andreahu_HU
dc.rightsSzolnoki Főiskolahu_HU
dc.sourceISSN 1585-6216hu_HU
dc.subjectfogyasztói magatartáshu_HU
dc.subjectenergiaitalhu_HU
dc.subjectfogyasztói szokásokhu_HU
dc.subjectBudapesthu_HU
dc.subjecthuszonévesekhu_HU
dc.titleHuszonévesek energiaital-fogyasztási szokásaihu_HU
dc.typeTexthu_HU
dtk.firgazdaságtudományokhu_HU
dtk.oecd05. Társadalomtudományok::05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományokhu_HU
dtk.purchaseTÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0005 Szolnoki Főiskolahu_HU
dtk.size11 phu_HU
dtk.typemagazinhu_HU
dtk.udc---- FŐTÁBLÁZAT::0 ÁLTALÁNOS TARTALMÚ ÍRÁSMŰVEK. TUDOMÁNY ÉS KULTÚRA. ISMERETEK. SZERVEZETEK. INFORMÁCIÓ. DOKUMENTÁCIÓ. KÖNYVTÁR. INTÉZMÉNYEK. PUBLIKÁCIÓK. KIADVÁNYOK::003 Írásrendszerek és írások::36 Gondoskodás az élet szellemi és anyagi szükségleteiről::366 A fogyasztás kérdéseihu_HU
dtk.udc---- FŐTÁBLÁZAT::0 ÁLTALÁNOS TARTALMÚ ÍRÁSMŰVEK. TUDOMÁNY ÉS KULTÚRA. ISMERETEK. SZERVEZETEK. INFORMÁCIÓ. DOKUMENTÁCIÓ. KÖNYVTÁR. INTÉZMÉNYEK. PUBLIKÁCIÓK. KIADVÁNYOK::006 Termékek, eljárások, súlyok, mértékegységek és az idő szabványosítása::65 Ipari, kereskedelmi, közlekedési és távközlési üzemek szervezése és vezetése. Közönségkapcsolataik::658 Üzletvezetés. Vállalatirányítás. Kereskedelmi szervezés::658.8 Marketing. Értékesítés. Eladás. Elosztáshu_HU


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés