Rövidített megjelenítés

dc.contributorSzolnoki Főiskolahu_HU
dc.creatorPólya Évahu_HU
dc.creatorKondacs Rékahu_HU
dc.date2012-12-13hu_HU
dc.date.accessioned2019-08-08T10:54:56Z
dc.date.available2019-08-08T10:54:56Z
dc.identifier.urihttp://dtk.tankonyvtar.hu/xmlui/handle/123456789/4380
dc.descriptionJelen munkánkban a nők kozmetikumvásárlási szokásainak sajátosságaira kívánunk rámutatni. Megkérdezéses vizsgálatunk során próbáltunk közelebbi képet kapni a nők vásárlási szokásainak sajátosságairól, a kozmetikumokhoz való viszonyáról. Kutatásunk aktualitását több jelenség is alátámasztja. Egyrészt a nőkkel kapcsolatos egyik leggyakoribb asszociáció a szépség, egy nőnek mindig ápoltnak, csinosnak, szépnek kell lennie a társadalmi elvárások szerint. (Törőcsik, 2011). Ugyanakkor általános társadalmi trendként is megjelenik a test szerepének felértékelődése (Törőcsik, 2007), így minden olyan termék, illetve szolgáltatás egyre nagyobb szerepet kap, amely a test karbantartásáról, ápolásáról, megmutatásáról szól. A nők kozmetikumvásárlási szokásaival, elsősorban családon belüli vásárlási döntési szerepükkel több szerző is foglalkozott korábban (Davis-Rigaux 1974, Popcorn-Marigold 2001, Pólya 2012), azonban a téma aktualitása miatt mindenképp fontosnak tartottuk további empirikus vizsgálatok lefolytatását.hu_HU
dc.formatapplication/pdfhu_HU
dc.languagehuhu_HU
dc.publisherSzolnoki Főiskolahu_HU
dc.rightsPólya Éva PhDhu_HU
dc.rightsKondacs Rékahu_HU
dc.rightsSzolnoki Főiskolahu_HU
dc.sourceISSN 1585-6216hu_HU
dc.subjectfogyasztói magatartáshu_HU
dc.subjectvásárlási szokásokhu_HU
dc.subjectkozmetikumokhu_HU
dc.subjectélelmiszerekhu_HU
dc.subjectnőkhu_HU
dc.subjecttest szerepének felértékelődésehu_HU
dc.titleNők vásárlási szokásai kozmetikai termékek esetébenhu_HU
dc.typeTexthu_HU
dtk.firgazdaságtudományokhu_HU
dtk.oecd05. Társadalomtudományok::05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományokhu_HU
dtk.purchaseTÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0005 Szolnoki Főiskolahu_HU
dtk.size3 phu_HU
dtk.typemagazinhu_HU
dtk.udc---- FŐTÁBLÁZAT::0 ÁLTALÁNOS TARTALMÚ ÍRÁSMŰVEK. TUDOMÁNY ÉS KULTÚRA. ISMERETEK. SZERVEZETEK. INFORMÁCIÓ. DOKUMENTÁCIÓ. KÖNYVTÁR. INTÉZMÉNYEK. PUBLIKÁCIÓK. KIADVÁNYOK::003 Írásrendszerek és írások::36 Gondoskodás az élet szellemi és anyagi szükségleteiről::366 A fogyasztás kérdéseihu_HU
dtk.udc---- FŐTÁBLÁZAT::0 ÁLTALÁNOS TARTALMÚ ÍRÁSMŰVEK. TUDOMÁNY ÉS KULTÚRA. ISMERETEK. SZERVEZETEK. INFORMÁCIÓ. DOKUMENTÁCIÓ. KÖNYVTÁR. INTÉZMÉNYEK. PUBLIKÁCIÓK. KIADVÁNYOK::006 Termékek, eljárások, súlyok, mértékegységek és az idő szabványosítása::65 Ipari, kereskedelmi, közlekedési és távközlési üzemek szervezése és vezetése. Közönségkapcsolataik::658 Üzletvezetés. Vállalatirányítás. Kereskedelmi szervezés::658.8 Marketing. Értékesítés. Eladás. Elosztáshu_HU


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés