Rövidített megjelenítés

dc.creatorBeáta Vajdaen_EN
dc.date2012en_EN
dc.date.accessioned2019-08-08T11:00:38Z
dc.date.available2019-08-08T11:00:38Z
dc.identifier.urihttp://dtk.tankonyvtar.hu/xmlui/handle/123456789/4524
dc.descriptionJelen kutatási eredmények megjelenését „Az SZTE Kutatóegyetemi Kiválósági Központ tudásbázisának kiszélesítése és hosszú távú szakmai fenntarthatóságának megalapozása a kiváló tudományos utánpótlás biztosításával” című, TÁMOP–4.2.2/B–10/1–2010–0012 azonosítószámú projekt támogatja. A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.en_EN
dc.formatapplication/pdfen_EN
dc.languageenen_EN
dc.publisherUniversity of Szegeden_EN
dc.rightsUniversity of Szegeden_EN
dc.rightsauthorsen_EN
dc.subjectpsychologyen_EN
dc.subjecteconomyen_EN
dc.subjectpszichológiaen_EN
dc.subjectgazdaságen_EN
dc.titleMeasuring the quality of healthcare servicesen_EN
dtk.firHealth Scienceen_EN
dtk.firEconomic Scienceen_EN
dtk.oecd03. Medical and health sciences::03.03. Health sciences::03.03.04. Health policy and servicesen_EN
dtk.playerpdfplayeren_EN
dtk.purchaseTÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0012 Szegedi Tudományegyetemen_EN
dtk.size30 pen_EN
dtk.typepresentationen_EN
dtk.udc---- MAIN TABLES::0 SCIENCE AND KNOWLEDGE. ORGANIZATION. COMPUTER SCIENCE. INFORMATION. DOCUMENTATION. LIBRARIANSHIP. INSTITUTIONS. PUBLICATIONS::005 Management::005.6 Quality management. Total quality management (TQM)en_EN


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés