Rövidített megjelenítés

dc.creatorDr. Prónay Szabolcshu_HU
dc.creatorDr. Buzás Norberthu_HU
dc.date.accessioned2019-08-08T11:09:23Z
dc.date.available2019-08-08T11:09:23Z
dc.identifier.urihttp://dtk.tankonyvtar.hu/xmlui/handle/123456789/4745
dc.descriptionJelen kutatási eredmények megjelenését „Az SZTE Kutatóegyetemi Kiválósági Központ tudásbázisának kiszélesítése és hosszú távú szakmai fenntarthatóságának megalapozása a kiváló tudományos utánpótlás biztosításával” című, TÁMOP–4.2.2/B–10/1–2010–0012 azonosítószámú projekt támogatja. A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.hu_HU
dc.formatapplication/pdfhu_HU
dc.languagehuhu_HU
dc.publisherSzegedi Tudományegyetemhu_HU
dc.rightsSzegedi Tudományegyetemhu_HU
dc.rightsszerzőkhu_HU
dc.subjectS2Bhu_HU
dc.subjectmarketinghu_HU
dc.titleA tudományos eredmények értékesítésének lehetőségei és kihívásai – Az S2B marketing hazai megjelenésehu_HU
dc.typeelőadáshu_HU
dtk.firgazdaságtudományokhu_HU
dtk.oecd05. Társadalomtudományok::05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományokhu_HU
dtk.playerpdfplayerhu_HU
dtk.purchaseTÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0012 Szegedi Tudományegyetemhu_HU
dtk.size14 phu_HU
dtk.typepresentationhu_HU
dtk.udc---- FŐTÁBLÁZAT::0 ÁLTALÁNOS TARTALMÚ ÍRÁSMŰVEK. TUDOMÁNY ÉS KULTÚRA. ISMERETEK. SZERVEZETEK. INFORMÁCIÓ. DOKUMENTÁCIÓ. KÖNYVTÁR. INTÉZMÉNYEK. PUBLIKÁCIÓK. KIADVÁNYOK::006 Termékek, eljárások, súlyok, mértékegységek és az idő szabványosítása::65 Ipari, kereskedelmi, közlekedési és távközlési üzemek szervezése és vezetése. Közönségkapcsolataik::658 Üzletvezetés. Vállalatirányítás. Kereskedelmi szervezés::658.8 Marketing. Értékesítés. Eladás. Elosztáshu_HU


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés