Rövidített megjelenítés

dc.creatorPozsonyi Dórahu_HU
dc.date2012. 11. 17.hu_HU
dc.date.accessioned2019-08-08T11:39:40Z
dc.date.available2019-08-08T11:39:40Z
dc.identifier.urihttp://dtk.tankonyvtar.hu/xmlui/handle/123456789/5522
dc.descriptionA tanulmány a TÁMOP 4.2.2./B-10/1-2010-0029: Tudományos képzés műhelyeinek támogatása a Pécsi Tudományegyetemen pályázat keretében készült.hu_HU
dc.formatapplication/pdfhu_HU
dc.languagehuhu_HU
dc.publisherPécsi Tudományegyetemhu_HU
dc.rightsPozsonyi Dórahu_HU
dc.rightsPécsi Tudományegyetemhu_HU
dc.subjectsajtóhu_HU
dc.subjectreklámokhu_HU
dc.subjectbefolyásoló tényezőkhu_HU
dc.titleA sajtóreklámok hatását befolyásoló tényezőkhu_HU
dc.typeTexthu_HU
dtk.firgazdaságtudományokhu_HU
dtk.oecd05. Társadalomtudományok::05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok::05.02.01. Közgazdaság, ökonometriahu_HU
dtk.playerpdfplayerhu_HU
dtk.purchaseTÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0029 Pécsi Tudományegyetemhu_HU
dtk.size46 p.hu_HU
dtk.typebookhu_HU
dtk.udc---- FŐTÁBLÁZAT::0 ÁLTALÁNOS TARTALMÚ ÍRÁSMŰVEK. TUDOMÁNY ÉS KULTÚRA. ISMERETEK. SZERVEZETEK. INFORMÁCIÓ. DOKUMENTÁCIÓ. KÖNYVTÁR. INTÉZMÉNYEK. PUBLIKÁCIÓK. KIADVÁNYOK::006 Termékek, eljárások, súlyok, mértékegységek és az idő szabványosítása::65 Ipari, kereskedelmi, közlekedési és távközlési üzemek szervezése és vezetése. Közönségkapcsolataik::658 Üzletvezetés. Vállalatirányítás. Kereskedelmi szervezés::658.8 Marketing. Értékesítés. Eladás. Elosztáshu_HU


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés