Rövidített megjelenítés

dc.contributorSzente Viktóriahu_HU
dc.contributorSzakály Zoltánhu_HU
dc.creatorTorma Doriszhu_HU
dc.date.accessioned2019-08-08T12:04:45Z
dc.date.available2019-08-08T12:04:45Z
dc.identifier.urihttp://dtk.tankonyvtar.hu/xmlui/handle/123456789/6164
dc.formatapplication/pdfhu_HU
dc.languagehuhu_HU
dc.publisherKaposvári Egyetemhu_HU
dc.subjectmarketinghu_HU
dc.subjectin-store marketinghu_HU
dc.subjectvásárlásösztönző eszközökhu_HU
dc.titleIn-store marketing eszközök megítélése az egyetemista hallgatók körébenhu_HU
dc.typeTDK dolgozathu_HU
dtk.firgazdaságtudományokhu_HU
dtk.oecd05. Társadalomtudományok::05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok::05.02.01. Közgazdaság, ökonometriahu_HU
dtk.playerpdfplayerhu_HU
dtk.purchaseTÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0019 Kaposvári Egyetemhu_HU
dtk.typepresentationhu_HU
dtk.udc---- FŐTÁBLÁZAT::0 ÁLTALÁNOS TARTALMÚ ÍRÁSMŰVEK. TUDOMÁNY ÉS KULTÚRA. ISMERETEK. SZERVEZETEK. INFORMÁCIÓ. DOKUMENTÁCIÓ. KÖNYVTÁR. INTÉZMÉNYEK. PUBLIKÁCIÓK. KIADVÁNYOK::003 Írásrendszerek és írások::36 Gondoskodás az élet szellemi és anyagi szükségleteiről::366 A fogyasztás kérdéseihu_HU
dtk.udc---- FŐTÁBLÁZAT::0 ÁLTALÁNOS TARTALMÚ ÍRÁSMŰVEK. TUDOMÁNY ÉS KULTÚRA. ISMERETEK. SZERVEZETEK. INFORMÁCIÓ. DOKUMENTÁCIÓ. KÖNYVTÁR. INTÉZMÉNYEK. PUBLIKÁCIÓK. KIADVÁNYOK::006 Termékek, eljárások, súlyok, mértékegységek és az idő szabványosítása::65 Ipari, kereskedelmi, közlekedési és távközlési üzemek szervezése és vezetése. Közönségkapcsolataik::658 Üzletvezetés. Vállalatirányítás. Kereskedelmi szervezés::658.8 Marketing. Értékesítés. Eladás. Elosztáshu_HU


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail
Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés