Rövidített megjelenítés

dc.creatorZsolt Polereczkien_EN
dc.creatorKövér Györgyen_EN
dc.creatorBareith Tiboren_EN
dc.creatorSzakály Zoltánen_EN
dc.date.accessioned2019-08-08T12:16:23Z
dc.date.available2019-08-08T12:16:23Z
dc.identifier.urihttp://dtk.tankonyvtar.hu/xmlui/handle/123456789/6456
dc.formatapplication/pdfen_EN
dc.languageenen_EN
dc.publisherKaposvári Egyetemen_EN
dc.subjectmarketingen_EN
dc.subjectélelmiszeriparen_EN
dc.subjectkis- és középvállalkozásen_EN
dc.subjectfogyasztói magatartásen_EN
dc.subjectSMEen_EN
dc.titleMARKETING CHARACTERISTICS OF THE HUNGARIAN SMEs WORKING IN THE FOOD PROCESSING INDUSTRYen_EN
dc.typeelőadásen_EN
dtk.firEconomic Scienceen_EN
dtk.oecd05. Social sciences::05.02. Economics and businessen_EN
dtk.playerpdfplayeren_EN
dtk.purchaseTÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0019 Kaposvári Egyetemen_EN
dtk.typepresentationen_EN
dtk.udc---- MAIN TABLES::0 SCIENCE AND KNOWLEDGE. ORGANIZATION. COMPUTER SCIENCE. INFORMATION. DOCUMENTATION. LIBRARIANSHIP. INSTITUTIONS. PUBLICATIONS::006 Standardization of products, operations, weights, measures and time::65 Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations::658 Business management, administration. Commercial organization::658.8 Marketing. Sales. Selling. Distributionen_EN
dtk.udc---- MAIN TABLES::0 SCIENCE AND KNOWLEDGE. ORGANIZATION. COMPUTER SCIENCE. INFORMATION. DOCUMENTATION. LIBRARIANSHIP. INSTITUTIONS. PUBLICATIONS::003 Writing systems and scripts::36 Safeguarding the mental and material necessities of life::366 Consumerismen_EN


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail
Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés