Rövidített megjelenítés

dc.creatorSzente Viktóriahu_HU
dc.date2014hu_HU
dc.date.accessioned2019-08-08T12:49:06Z
dc.date.available2019-08-08T12:49:06Z
dc.identifier.urihttp://dtk.tankonyvtar.hu/xmlui/handle/123456789/7301
dc.descriptionA kutatás a TÁMOP-4.2.4.A/2-11-1-2012-0001 azonosító számú Nemzeti Kiválóság Program – Hazai hallgatói, illetve kutatói személyi támogatást biztosító rendszer kidolgozása és működtetése konvergencia program című kiemelt projekt keretében zajlott. A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.”hu_HU
dc.formatapplication/pdfhu_HU
dc.languagehuhu_HU
dc.publisherDebreceni Egyetemhu_HU
dc.rightsSzente Viktóriahu_HU
dc.rightsDebreceni Egyetemhu_HU
dc.sourceTáplálkozásmarketing 2014, Vol.1., No. 1-2., 47.o.hu_HU
dc.sourceHU ISSN 2064-8839hu_HU
dc.subjectlokális élelmiszerhu_HU
dc.subjectfogyasztói felméréshu_HU
dc.subjectpiacszegmentáláshu_HU
dc.titleLokális élelmiszerek a jövő marketingjébenhu_HU
dc.typeabsztrakthu_HU
dtk.firgazdaságtudományokhu_HU
dtk.oecd05. Társadalomtudományok::05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományokhu_HU
dtk.purchaseTÁMOP-4.2.4.A/2-11-1-2012-0001 Közigazgatási és Igazságügyi Hivatalhu_HU
dtk.size1 p.hu_HU
dtk.typemagazinhu_HU
dtk.udc---- FŐTÁBLÁZAT::0 ÁLTALÁNOS TARTALMÚ ÍRÁSMŰVEK. TUDOMÁNY ÉS KULTÚRA. ISMERETEK. SZERVEZETEK. INFORMÁCIÓ. DOKUMENTÁCIÓ. KÖNYVTÁR. INTÉZMÉNYEK. PUBLIKÁCIÓK. KIADVÁNYOK::006 Termékek, eljárások, súlyok, mértékegységek és az idő szabványosítása::65 Ipari, kereskedelmi, közlekedési és távközlési üzemek szervezése és vezetése. Közönségkapcsolataik::658 Üzletvezetés. Vállalatirányítás. Kereskedelmi szervezés::658.8 Marketing. Értékesítés. Eladás. Elosztáshu_HU


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés