Rövidített megjelenítés

dc.contributorDebreceni Egyetemhu_HU
dc.contributorSzegedi Tudományegyetemhu_HU
dc.creatorHekliné Herbály Katalinhu_HU
dc.date2011-08-31hu_HU
dc.date.accessioned2019-08-08T14:06:50Z
dc.date.available2019-08-08T14:06:50Z
dc.identifier.urihttp://dtk.tankonyvtar.hu/xmlui/handle/123456789/8777
dc.descriptionA tananyagban a turisztikai menedzsment és a marketingmenedzsment legfontosabb kérdésköreivel foglalkozunk. Az első részben a desztinációval kapcsolatos fogalomrendszert tekintjük át, majd részletesen tárgyaljuk a turisztikai szervezetek menedzsmentjével, a különböző desztinációs stratégiákkal kapcsolatos kérdéseket, továbbá a desztináció életciklusának részletes tanulmányozásával igyekszünk rávilágítani a desztináció menedzsmentnek az életgörbe egyes szakaszaiban alkalmazható fejlesztési stratégiáira. A desztináció marketing fejezetben a marketingfunkció desztinációkra jellemző legfőbb sajátosságainak bemutatására törekszünk, mint a vonzerő, az élmény, a márka és az imázs. Mit jelent a desztináció marketing komplexitása? Hogyan értelmezzük a desztinációt, mint terméket, és mint élményt? Milyen marketingstratégiák léteznek? Miért fontos a látogatómenedzsment és az innováció a turizmus fejlesztéseinek során? A menedzsment funkciók tárgyalása után rátérünk a desztináció menedzsmentszervezetek létrehozásának szempontjaira és a magyarországi gyakorlat bemutatására.hu_HU
dc.formatapplication/pdfhu_HU
dc.languagehuhu_HU
dc.publisherPannon Egyetemhu_HU
dc.rightsPannon Egyetemhu_HU
dc.rightsDebreceni Egyetemhu_HU
dc.rightsSzegedi Tudományegyetemhu_HU
dc.subjectTurisztikahu_HU
dc.subjectDesztináció menedzsmenthu_HU
dc.subjectTurizmuspolitikahu_HU
dc.subjectFenntartható turizmushu_HU
dc.subjectDesztinációs marketinghu_HU
dc.titleDesztináció és marketing menedzsmenthu_HU
dc.typeElőadáshu_HU
dtk.firgazdaságtudományokhu_HU
dtk.oecd05. Társadalomtudományok::05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományokhu_HU
dtk.playerpdfplayerhu_HU
dtk.purchaseTÁMOP-4.1.2-08/1/A-2009-0034 Pannon Egyetemhu_HU
dtk.size63 p.hu_HU
dtk.typepresentationhu_HU
dtk.udc---- FŐTÁBLÁZAT::0 ÁLTALÁNOS TARTALMÚ ÍRÁSMŰVEK. TUDOMÁNY ÉS KULTÚRA. ISMERETEK. SZERVEZETEK. INFORMÁCIÓ. DOKUMENTÁCIÓ. KÖNYVTÁR. INTÉZMÉNYEK. PUBLIKÁCIÓK. KIADVÁNYOK::003 Írásrendszerek és írások::33 Gazdaság. Közgazdaságtudomány::338 Gazdasági helyzet. Gazdaságpolitika. Gazdasági vezetés. Gazdasági tervezés. Termelés. Szolgáltatások. Árak::338.4 A termelés és a szolgáltatások a gazdasági ágazatok szempontjából::338.48 Idegenforgalom. Turizmushu_HU
dtk.udc---- FŐTÁBLÁZAT::0 ÁLTALÁNOS TARTALMÚ ÍRÁSMŰVEK. TUDOMÁNY ÉS KULTÚRA. ISMERETEK. SZERVEZETEK. INFORMÁCIÓ. DOKUMENTÁCIÓ. KÖNYVTÁR. INTÉZMÉNYEK. PUBLIKÁCIÓK. KIADVÁNYOK::006 Termékek, eljárások, súlyok, mértékegységek és az idő szabványosítása::65 Ipari, kereskedelmi, közlekedési és távközlési üzemek szervezése és vezetése. Közönségkapcsolataik::658 Üzletvezetés. Vállalatirányítás. Kereskedelmi szervezés::658.8 Marketing. Értékesítés. Eladás. Elosztáshu_HU


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés